lauantai 19. huhtikuuta 2014

Valokuvatorstain





323. haaste on pääsiäinen.

Pääsiäinen tarjoaa yltäkyllin valokuvauskohteita valokuvatorstain haastetta ajatellen. Tämä kuvaaja menee tänään yli kohdasta josta aita on matalin.

Jonkinasteisena viherpeukalona harrastin vuosia rairuohon kasvattamista. Vaikeinta siinä oli oppia oikea ajoitus. Yleensä minun pääsiäisruohoni oli runsaimillaan, kun pääsiäisestä oli kulunut viikko. Vappuna sitä olisi jo voinut nostaa seipäälle kuivumaan. Tai vaihtoehtoisesti, viheralue oli muutaman vihreän tupsun peitossa, isoin osa kylvöksestä mullalla.
Onneksi ystäväni huomasi ajoitusongelmani ja toi minulle tuliaisen matkoiltaan. Tämä ikirairuoho on siitä asti palvellut minua hyvin. Nostan sen vihreyden koristamaan ikkunaani pääsiäisenä.






9 kommenttia:

  1. Siinä missä aita on matalin, ruoho on korkein!!

    Ikirairuoho! Kätevää!

    Aurinkoista pääsiäisen jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Ikiruoho on oiva keksintö, kauniskin. Kiitos hyvää Pääsiästä sinne myös!

    VastaaPoista
  3. Kaunis kuva ja ruoho vihertää.Hyvää pääsiäistä.

    VastaaPoista
  4. Hyvä kun kerroit, että on ikiruohoa, ehdin jo kateellisesti silmäillä sen rehevyyttä.;)
    Taipumukseni on myös arvioida väärin raeruohon kasvu nopeus.
    Nyt tänää alkaa jo näyttää hyvältä raeruohoni korkeus.

    Hyvää pääsiäistä !

    VastaaPoista
  5. Tuo ruoho sopisi minulle myös. Kaunis kuva ja tosiaan pääsiäisen tunnelmaa

    VastaaPoista
  6. Minä myös ihastelin komeata rairuohoasi, niin on aidon näköistä ;))
    Mulla meni aika nappiin tämä vuonna.

    Aurinkoisia pääsiäispyhiä!

    VastaaPoista
  7. Saakohan tuota ikirairuohoa Suomesta...
    Iloisia pääsiäisen päiviä.

    VastaaPoista
  8. Kaunis pääsiäiskuva ja ruohot menee täydestä!

    VastaaPoista
  9. Toihan onkin hyvä keksintö!
    Hyvää Pääsiäisen jälkeistä aikaa sulle!
    Mä sairastan täällä selkääni, en oikein pysty kauaa istumaan koneella!

    VastaaPoista